Hundklipparn ^^

Idag mår jag bättre än på väldigt många dagar, skönt!

Dagen började med 1 ½ timma på Djurfarmacia, sedan tryckte vi in oss i Sveriges minsta bil och åkte till Berit, där vi tog med hundarna på en promenad, käkade mat och sedan ägnade vi oss åt hundarna igen. Jag och Malin fick uppgift att klippa en hund, som ingen av oss tidigare gjort. Det gick hur bra som helst! Och nu känner jag mig grym på det :) Mycket mer hann vi inte med innan vi åkte tillbaka hem.

Idag har jag diskat, vilket verkligen behövdes. Insåg att jag inte tvättat på tre veckor och har väldigt ont om kläder, så visar det sig att första tvättiden finns inte försen på söndag. Illa!

Nu ska jag duscha och sedan dra till Robin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0