I brist på annat

HIT & DIT:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
Beror på vad man menar med "riktigt"
Vad tycker du om kärlek? Svår fråga.
Har du flashat/strippat nångång? Haha, har säkert hänt.
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Hm, jag har väldig svårt att lita på folk
När kysste du någon sist? I lördags
När fick du senast en komplimang? Igår
Har du hånglat med någon av samma kön? Ölspel!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Haha, det tror jag inte!
Hånglat med fler än 50 pers: Förhoppningsvis inte
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nyår 04/05, haha.
Gjort något riktigt dumt: Åh, ja.
Gjort något du verkligen ångrar:  Ja
Varit nykter på nyårsafton: 06/07. Min vanliga tur!
Gjort nått olagligt: Jao
Fått din mamma att gråta: Ja :(
Slagit ner någon: Nej. Möjligtvis min bror innan han blev starkare än mig
Skämts över dina föräldrar: Haha ja! Men inte nu längre <3
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Bråkat med nån av dina pojkvänner: Mjo
Tar du droger: Nej
Dricker du: Ja
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vem hatar du verkligen: Jag hatar nog inte.
Varit kär: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nja
Vill du gifta dig: Nångång!
Vill du ha barn: Självklart!
 
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag minns inte. Det var lääääänge sedan någon alls sov i min säng
Du kysste: Robin
Såg dig gråta: Jag vet inte
Fick dig att gråta: Billy
Du gick på bio med: Jag minns inte när jag var på bio senast
Skällde på dig:  Pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: Nej
Kramat någon: Japp
Pussat någon: Ja
Köpt någonting:  Pizza
Sjungit: Haha, på vägen mellan Smedtofta och Lidköing med mamma, Jimmy och Jocke
Saknat någon: Ja
Tänkt på någon: Klart

HAR JAG:

Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: Två stycken
Egen dator: Japp
Husdjur: Två vitprickiga chokladmalar och två praktbotier.
Bra kompisar: De bästa!
Tar du receptbelagda mediciner: Det händer



Kommentarer
Loak Ida

Jag vet en riktigt ful du ahr hånglat med bor i vbg no names

2008-10-30 @ 18:39:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0