Jävla dag

Jag är helt jävla slut.
Idag har vart en ganska kass dag, så trött, så ont och så irriterad.
Det känns som att det räcker men då är det klart som fan att folk ska jävlas när man verkligen inte pallar.
Och så kommer pappa hem och då kan jag såklart inte hålla käften om det han håller på med så blir det bråk där också. Så har jag ingen mat hemma och jag är verkligen inte sugen på att gå och handla heller.

Nu upptäcker jag att jag har 75,50 kr att leva på tills den 26 oktober också. Jag trodde att jag hade iallafall 300 spänn men självklart inte. Min vanliga tur.


Jag är så sugen på att göra nått. Jag pallar inte med att inte göra nånting på dagarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0