Med Linda!

Idag har jag varit sjukt trött, precis som vanligt. Vaknade vid två inatt och somnade inte om försen typ fyra. Och sen väcker Robin mig kvar över sex och säger att han ska åka och jobba. Mys.

Matte och svenska idag, sen pallade jag inte engelskan. Den läraren är inte som hon ska ju.

Somnade när jag kom hem och senare stog plötsligt Linda utanför dörren och plingade på. Vi gick ner till stan och köpte mat, som vi senare lagade till. Sjukt mättande, och faktiskt väldigt gott. Linda är en underbar kock!

På vägen från stan träffade vi på två stycken från TTela som frågade oss om vi var morgon- eller kvällsmänniskor, jag gav ett så jävla ointelligent svar och dom fick en helt fuckad bild. Helt nyvaken, osminkad med håret och alla håll :P Jobbigt!

Nu är det dags att sova för våran del, jag är trött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0