Ny piercing!

Jag och mamma hade en helt underbar dag i söndags, hon är så jävla uppspelt för sin lägenhet, vilket känns helt underbart!

Måndagen blev lugn för mig, jag var nästintill död. Tisdag och onsdag var det skola. Efter att ha sovit två timmar, halv elva till halv ett och sedan inte kunnat sova den natten var jag inte pigg kan jag lova. Men jag lyckades med matteprovet och fick MVG. Jag har aldrig fått ett enda MVG i hela mitt liv förut, aldrig någonsin så det gjorde min dag! Men det tog på mina sista krafter och jag sov igenom svenskan och halvsov hela engelskan.

Just det, i Tisdags gick jag, Becca, Linnea och Sussie till Golden Flower och käkade kinamat när jag fick ett jävla impulsivt infall och bestämde att vi skulle pierca oss. Dom trodde jag skojade men vi trippade bort till Fairlane. Becca och Sussie tog varsin i tungan och jag bestämde mig för bröstvårtan. Smärtan för själva hålet fick mig att dö, smärtan när han satte i smycket fick mig till liv igen. Det gjorde ont, ont, ont!

Jag har köpt två vitprickade chokladmalar också! Jag tänkte först att dom bara skulle sova och äta, men dom simmar faktiskt runt som fan och gör lite nytta. Mat ska dom inte få någon försen akvariet är i toppskick heller.. Möjligtvis lite.

Jag hittade ett recept jag funderar på att prova på faktiskt. Matlagning brukar ju inte vara min starka sida men jag tror faktiskt jag ska göra ett försök och se om det blir ätbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0