Trestad-dag!

I morse vaknade jag sjukt tidigt som vanligt. Ordet sovmorgon minns jag knappt.

Tandläkaren halv elva, att man aldrig vänjer sig. För övrigt hatar jag min tandläkare, så som tur var slapp jag han idag. Men hon jag hade istället trodde att jag kanske hade ett hål. Jag har ALDRIG haft ett hål i hela mitt liv, så jag blev livrädd att dom skulle borra. Och det ska dom kanske. Ska tillbaka om en månad och kolla på det. Fan! Jag köpte både flourgrej och tandtråd och hoppas att jag aldrig behöver få detta beskedet igen.

Och sedan jag kom hem därifrån har jag uppdaterat hela klubbens hemsida. Varenda liten sida också, det du! Jag har skickat ut påminnelser till medlemmar, jag har skickat ut månadsbrev till alla, jag har skrivit rent protokollet sen mötet igår, som förövrigt tog 4 timmar. Vi är inte snabba! Lagt ut alla protokoll i styrelseforumet och pratat med snubben som har hand om dom juldagarna som vi ska ha uppvisninghoppning på. En bra dag!

Men jag har lika mycket kvar.. Registrera oss som förening, ansöka om ungdomspengen, kolla över detta med julfesten, fixa tidningen, osv, osv. Men det är trots allt det bästa jag vet!


Ikväll blir det bowling med pappa, AL och Jimmy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0