Torsdag

Jag har börjat komma in i detta med henna-färgningen nu känner jag. Från att få i färgen på ca 2 timmar och 1 timma att skölja ur det, till att det tar max 20 minuter att fåi det, och 10 minuter att skölja ur det. Nånting jag däremot inte lärt mig än, och antagligen inte kommer göra heller är HUR MAN FÅR DEN JÄVLA FÄRGEN ATT SLUTA RINNA!!!!! Jag håller seriöst på att bli cp på det!

Och jag är så sjukt sugen på en cigg. Jag klantar till mig hela tiden, blir så förbannad och då blir jag ännu mer förbannad för att jag har slutat röka när jag vet att jag aldrig kommer kunna leva ett normalt liv utan mina cigg. Men två veckor och ett dygn, det ni! Det är typ 450 cigaretter. (Det är sjukt mycket. Jag trodde att det var typ så många man röker på ett år!) Det är fan inte illa.

Jobbet idag var bra mycket roligare än vanligt, jag vet inte varför. Jag fixade och grejade i smådjursavdelningen typ hela dagen, så nu är det ordning och reda! Tråkigt nog får jag inte ledigt från jobbet i morgon. Löning och mycket folk. Jag slutar sex, och Felizhias kalas börjar sex. Jävligt bra tajmat. Men det löser sig säkert, jag ska jobba så hårt jag kan och försöka komma ifrån tidigare så jag hinner! Jag vill hinna!

Fick med pappa till Överby en halvtimma innan det stängde i ren panik, insåg att jag måste ha nånting att ha på mig tills i morgon.

JUST DET! Jag har köpt mig två stycken praktbotier! Jag hoppas att dom gör lite mer nytta än mina malar. Dom är sjukt oaktiva. I en vecka misstänkte jag att dom hade dött eller något, men en kväll dök dom upp och simmade runt och åt mat. Dom har säkert gått i dvala eller nånting nu. Jag förstår dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0