Tävling :)

Tävling idag, hur härligt som helst! :) Jag satt och funderade på vad som har ändrat sig sedan jag gick över från KAF till SKHRF och TKH. Vi har typ inga små kaniner kvar på banorna. I KAF var det typ bara hermeliner och dvärgvädurar. Idag blir man förvånad när man ser en hermelin på banan bland alla hoppvädurar.

Sedan blir jag så jävla förbannad. Hur i helvete kan en människa vara så egoistisk? Sätta sig så jävla högt, för att sedan kunna förstöra för alla genom den platsen hon sitter på. Och det finns inte ett skit vi kan göra.

Och Kamilla ligger på sjukhuset med misstänkt svampförgiftning.

Och jag är ganska säker på att jag blivit drabbad av halsfluss.

Detta som har hänt den senaste veckan bevisar att jag har valt helt fel tid att sluta röka på. Eller så är det någon högre makt som testar mig bara. Testar för att se om jag är stark nog. Eller så händer allt bara för att jävlas med mig. Eller så är det något som vill att jag ska vara en evig rökare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0