Vila i frid Ludde <3

Igår var det jättekul fest för Felizhia, helt underbart! Mindre underbart var dock att jag och Daniel fick sticka hem tidigt för att det gick kasst med tåg.

Kamillas värden är tydligen bättre, men istället har hon fått en skada på hjärtat och en propp i lungan om jag har förstått detta rätt. Jag hoppas verkligen att hon blir bra så fort som bara är möjligt!

Nu sitter jag hemma i huset. Det är helt tomt. Det som finns kvar är typ madrasser till Jimmy och Gottner, samt datorer. Och lite som ska slängas. Annars är det tomt. Helt tomt. Inte ens katten finns kvar :( Han avlivades i morse, åtta år gammal. Min älskling sedan åtta år. Usch, fyfan vad jag hatar sånt här. Fick ta bort Billy för bara två veckor sedan, och nu Ludde. Det ger mig ångest, så innihelvete.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0