Bakpotatis på Donken :/

Jag har gått runt med huvudet invirad i plastfolie hela dagen för min färgs skull, så jag planerade så fint att jag sköljer ur det när jag kommer hem istället, så det kan sitta i så länge som möjligt. På vägen till Trollhättan inser vi alla tre att vi är väldigt hungriga, så vi bestämmer oss för att stanna på Donken. Väl framme inser jag att mamma och Jimmy hade inte planerat McDriven som jag, utan där var det planerat att vi skulle gå in. Jag går inte in på Donken med huvudet invirat i plastfolie, så är det bara. Men sen har vi ju demokrati här i landet, så jag fick snällt sätta på mig Jimmys tröja med luva, se ut som en rånare och gå in och äta.

Jimmy säger; "Frida, du ser ut som en bakpotatis i huvudet. Tack Jimmy, tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0