Fisk?

Jag är så sjukt jävla irriterad på min lärare, jobbigare människa får man leta efter. Det enda jag kan trösta mig med är väl att jag inte är ensam med henne längre. Vi ska iallafall göra allt vi kan för att bli av med henne. Första och andra lektionen skippade jag idag. Jag har verkligen ingen lust alls att sitta sju timmar och höra på hennes jävla tjöt.


Lördagskvällen med Felizhia blev hur lugn som helst, precis vad jag behövde. Indisk mat käkade vi också, och en jävla massa godis. Jag var halvdöd och somnade runt halv elva tror jag. Mys. Söndagen tillbringades hos Johan med han och Robin, gjorde minst möjliga även där. Så aktiv var min helg. Jag tror jag använde varenda kraft jag ägde under fredagen.

Igår fick Robin sin lägenhet också, hur fin som helst! Grattis till han :) Tillbringade kvällen där med han och grejade lite.

Jag har verkligen ingenting att skriva känner jag, så jag hoppar över det här för dagen tror jag. Och hungrig så innihelvete är jag också, jag äter och äter men blir inte mätt. Något är fel. Och nu är det dags för mig att skaffa fisk, men jag har ingen aning om vad jag ska ha för några.


Kommentarer
lizelotte

Jag har full förståelse för dig, Berit är förmodligen den tråkigaste människan i universum, hennes tjat gör hål i huvudet.

2008-09-02 @ 17:28:11
URL: http://thedayaftertomorrow.blogg.se/
Frida

Skönt för dig som slipper henne nu för tiden :)

2008-09-03 @ 16:20:43
lizelotte

Haha, skojar du eller :D

2008-09-05 @ 17:55:08
URL: http://thedayaftertomorrow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0