Ingen fantasi till rubrik.

Jobb igår, vi var sex pers på jobbet så saker jag i vanliga fall brukar vara klar med vid två-tiden på dagen var klara redan vid tio, då det fanns inte alltför mycket att göra.

På kvällen drog jag till Robin, han skulle tvätta. Av fyra maskiner tvätt blev inte ett enda plagg torrt eftersom hans torktumlare var cp. Kläder i precis hela lägenheten efter det. Någon film såg vi också, sm jag inte ens minns vad det var för någon, var så jävla trött och somnade väldigt fort.

Idag har jag gjort minsta möjliga. Robin blötte ner alla mina kläder så det slutade med att jag fick gå hem i hans kläder istället. Precis min stil. Pappa kom hem och vi åkte och handlade allt jag inte hade men behöver inför inför i morgon. Gött att få det gjort! Tyvärr glömde jag ju något av det viktigaste, men sånt är livet, jag får gå ner på Ica och handla det sen.

Nu måste jag ta tag i sakerna här hemma och städa så jag blir klar någon gång! Men jag orkar verkligen inte, är så trött att jag knappt kan hålla ögona öppna. Nu ska jag dra på musik på näst högsta volym och börja!


I morgon vid den här tiden är jag på flygplatsen och är skitnervös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0