Snart bär det av!

Städningen är klar och lägenheten har nog inte varut såhär fin sedan jag flyttade in för över två år sedan. Härligt!

Igår bar det av till Robin med massa chips, dipp och cola och kollade på film. Robin somnade efter mindre än en timma. Det är ett osocialt beteende anser jag. Kunde inte somna försen klockan närmade sig två, och självklart somnade jag på soffan, vilket resulterar i sjukt ont i nacken när man vaknar. Halv sju vaknade jag och kunde inte somna om, Robin blev ett snäpp högre social innan han var tvungen att dra och jobba.

Nu sitter jag här, klockan börjar närma sig dags att åka till Göteborg och jag har inte ens börjat packa. Det ska jag göra nu!



Nervös, nervös, nervös, nervös, nervös, nervös, nervös, nervös...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0