Städ & tvätt-dag

Nu håller jag på med det som nästan ingen gillar men nästan alla gör. Tvättar. Jag har inte tvättat på tre veckor så det är en hel del. Nu minns jag varför jag lovade mig själv att tvätta minst en gång i veckan.

Städa hela lägenheten ska jag göra också, för då hjälper pappa till att finansiera min resa. Bara tre dagar kvar, och det enda jag vet och har planerat är vart vi ska, och det fick jag reda på idag. Jag och Felizhia behöver ha telefonmöte, men när jag har tid har inte hon tid och tvärt om. Nu börjar det bli akut.

Måndagen var soft, började 9,45, hade 45 minuter samhäll, tre timmar hål, en lektion samhäll som jag inte fick vara med på för läraren så det blev soft då med, sedan en lektion psykologi med fem elever, så det hände inte mycket där heller. Kvällen tillbringades hos Robin. Han väckte mig när klockan var typ tre eller något, och jag somnade inte försen halv sju nångång igen, för att sedan gå upp kvart över igen. Inte pigg alls. Robin gapade att jag skulle gå upp, tog täcket ifrån mig, öppnade alla fönster, kittlade mig, bar upp mig och håll på innan jag väl vaknade. Ingen trevlig morgon.

Lektioner med Berit hela dagen, bara jag och Malin i skolan så det var rätt soft ändå, sedan pizza hos Robin för att sedan vid halv 5 somna vid tvn, och vaknade inte försen kvart över elva. Somnade igen vid halv ett och sov hela vägen till halv sju då jag fick cykla hem och hämta matteboken. Värt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0