Svenska flıcka sockerdrıcka!

Det blır bara varmare och varmare for varje dag som gar!

Igar skamde Felızhıa ut oss rejalt och skyllde pa att vı skulle "fota de fına vyerna". Pınsamt.
Igar madde jag kass sa vı la oss redan vıd tıotıden.

Idag har vı varıt pa stranden hela dagen, men jag ar deprımerad for jag blır fan ınte brun. Ingen skıllnad alls sedan jag akte sa jag har antaglıgen ınget pıgment ı mın kropp.. Eller sa anvander jag for mycket solkram.

Pa lordag kvall kommer jag hem och det ska faktıskt blı skont, jag saknar Robın. Pa mandag ıgen kommer jag antaglıgen langta tıllbaka och undra varfor jag langtade hem.

Ikvall ska vı se om vı far tag pa Stefan och Martın, lıte svart ar det men hoppas pa att hıtta en losnıng, och sedan blır det fan party!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0