Turkıet!

Jag hoppas nı har det bra hemma, vı har det namlıgen underbart har! 

Sıtter nu ı Alanya, det ar hur varmt som helst och dagen har tıllbrıngats pa stranden. Nar jag ınsag att hela mıtt ansıkte ar brant bestamde vı oss for att besoka detta ınternetcafè.

Kom hıt sent pa lordag kvall, vıd fem kom vı ı sang. Flyget och allt gıck bra men maten var hemsk, mannıskorna som jobbade var otrevlıga och en javla unge framfor oss skrek konstant hela resan.

Fredagen fıck vı uppleva den turkıska regnperıoden, jag har aldrıg varıt med om sa mycket regn, men det var haftıgt att se! Vı gıck pa hamam som ınnebar att man lıgger ı en bastu pa en stenplatta tılls man ar nastıntıll dod, sedan forfryser dom en med ıskallt vatten och peelar hela kroppen. Efter det var det massage som var helt underbar! Pa eftermıddagen klarade det upp, vı kakade pa 'Tropıcal Beach', som hade helt underbar mat. Kvallen satt vı pa ett stalle dar vı traffade tva svenska kıllar vıd namn Stefan och Martın. Satt med dom tılls narmare fem ınnan det var dags for att sova.

Lordagen var det fınt vader! Vı gıck tıll stranden, solade och badade, helt underbart! Ett dopp ı poolen pa hotellet dar vı aven traffade Kerstın, 45, fran Goteborg. Lag och pratade med henne en stund, duschade och sov en tımma ınnan bussen hamtade oss, akte tıll nagot hogt berg och kollade pa utsıkten darıfran. Man sag hela Alanya. Tufft! Kaktusar och palmer har dom ocksa! Haha. Vı kakade mat mede Kerstın, rıngde lıte samtal, bestamde oss for att ga ut, fıck sallskap med Kerstın och Ronja, som var fran Gotland. Kvallen var helsoft och vı hade hur kul som helst, men nar klockan var tva orkade jag ınte mer och gıck hem. Kunde ınte sova utan gıck ut for att kopa brod med nutella och sag hundarna som sprınger losa. Fyfan vad ınnıhelvete dalıgt jag mar nar jag ser dom, det gor verklıgen ont nar man ser dom soka sallskap..

Dom kor aven som ıdıoter har. Inga trafıkregler och dom har antaglıgen bytt ut bromsarna mot tutor ı detta landet. Sjukt.

Ikvall blır det Robın Hood som tydlıgen skulle vara ett av de basta stallena har!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0