Turkiet för min del :)

I morse som jag hoppades skulle vara min första sovmorgon på hur länge som helst gick helt fel. Robins klockan ringde halv sju för att han skulle jobba. Helt underbart. Men som tur var kunde jag somna om och behövde inte vakna försen Felizhia ringer och väcker mig vid tolv och gapar "vi ska till Turkiet!" Jaha, härligt för er tänkte jag innan jag förstod att det var vi, alltså Felizhia och jag som skulle åka. Så nästa lördag åker jag till Turkiet och tillbringar en vecka där. Jag har ju aldrig varit utomlands så det ska bli sjukt kul :)

Hela dagen har tillbringats hos Robin :) Hur mys som helst utom när han och Johan satt och spelade WoW. Jag hatar det :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0