Tävling :)

Det är inte lycka jag brukar känna när klockan ringer 06,20 och dagen ska tillbringas i ett kallt ridhus. Det var det idag. Det tog mig en kvart att komma upp ur sängen, men efter en dusch var jag hyfsat pigg igen. Lina skulle hämta mig vid halv 8 - 8, men hennes telefon var avstängd, så strax innan halv åtta går jag ner och sätter mig och väntar. Efter ca tjugo minuter får jag tag på Lina som säger "Va? Jag menade halv nio, förlåt!" Jaha, jasså. Det var ett mindre roande besked. En kvart efter att jag gått upp ur sängen är jag redo att åka på tävling, och att vakna mer än två timmar innan man ska åka blir änna långtråkigt.

Iallafall. Tävlingen gick hur fint som helst, Rebecca var med första gången utan någon 'tolk', men det gick faktiskt långt över förväntan! Inga problem alls :) Och den underbara människan var tidtagare åt mig de tre första klasserna! Tack, tack tack!

Och cirka nio timmar på tävling gör inte en människa pigg, och dömt sex av nio klasser gör mig inte heller piggare, men fan vilken bra dag. Nu blir det dusch och sen ska jag städa hela lägenheten så pappa kan finansiera lite av min resa till Turkiet. TURKIET! Jag har aldrig varit längre än till Danmark förut.


Kommentarer
Rebba

varsågod :)

2008-09-29 @ 20:29:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0