För gamla minnens skull!

Skola idag, var alien hela dagen, så sjukt seg. Kunde inte sova i natt, försökte få väckt Robin och få sällskap, men nej då, då vaknar han inte.

Mattegenomgång i en och en halv timma direkt på morgonen, precis vad jag var sugen på. Sedan var det svenska, litteraturhistora är också lagom kul. "Ligg med mig!" höjde iallafall mitt humör till en bra mycket högre nivå. Och sen engelska två lektioner i rad också. Jag hatar engelska. Men nu jävlar har jag gett mig fan på att jag ska lära mig skiten.

Och när jag kommer hem och precis har gått upp för alla trappor inser jag att mina cigg är slut, så det är bara att gå ner för alla igen, för att cirka tre minuter senare gå upp för dom igen. Hur kul är det egentligen.. Och en lägenhet i min uppgång, den mitt emot min är visst till salu, visning på den just nu. Fick gå in på Hemnet och kolla in lite, och ser att även lägenheten mitt emot mig, i det andra huset är till salu, och en på andra sidan gatan. Trivs inte folk här längre?

Och Rikard skickade några bilder på oss sedan nyårsafton 04/05. Alltså snart fyra år sedan. Haha, så sjukt fula, men för gamla minnens skull!










Och nu är det dags att ta tag i detta kaoset här hemma. Pappa sa att han kanske kommer hem idag eller i morgon, och ser det ut som det gör nu lär jag få flytta in i källaren. Jag hatar att städa, och gör det inte alltför ofta. Men i här om dagen plockade jag iallafall undan på köksbordet.

Och om någon har flyttlådor till mig, hör av er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0