Varför räkningar?

Jag insåg precis att jag har missat att betala en räkning. Så smart. Jag måste ha mer ordning på mina grejer tror jag, hur fan ska jag veta när räkningarna ska betalas om jag inte ens vet att dom finns?

Idag var det sån friluftsdag i skolan, jag är inte så mycket för friluftslivet, så jag käkade pizza och kollade på tv med Robin istället. Bra mycket bättre. Och så köpte jag glass och kolasås, men den glömdes bort. Den som spar - den har. Och jag har egentligen massa plugg att göra tills både i morgon och på onsdag men jag orkar verkligen inte. MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE.



Mamma sa till mig igår att jag såg ut att må bättre än på många år..

Hoppas aldrig på mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0