Bussresa

Idag var det tredje dagen i rad jag gck in på Lundgrens och köpte två burkar cola. Eftersom Lundgrens ligger i Vara betyder det att jag har pendlat jävligt mycket dessa dagar.
Idag fick jag åka buss halv nio till Lidköping, det tar en timma. Sedan fick jag vänta en halvtimma för att ta tåget till Vara som tar en halvtimma, för att vänta en timma där. Och sen fick jag vänta en halvtimma när jag skulle hem, för att åka buss tillbaka till Trollhättan som tar nästan en timma.

Frågan är om det är värt det. Det är det.


Klockan är strax fyra och jag funderar på hur jag på bästa sätt ska ta vara på denna dagen. Vad som helst, bara jag slipper åka buss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0