Christin <3

Vara igår, träffade Johan som jag inte har sett sedan jag slutade nian, det var kul!

Sedan kom Tina, fikade massa på Nordpolen och bara pratade om allt. Hon är verkligen världens underbaraste människa. Satt och tänkte på det, hur mycket åt helvete allt hade gått om inte jag hade haft henne.


Christin kom och hämtade mig i Vara. Väl i Levene kom vi på att vi var sugna på chips. Alla affärer i Levene stänger ju typ sex så vi pumpade cyklarna och stack iväg till Vara. Lite jobbigt var det, en och en halv timma tog det fram och tillbaka, en och en halv mil var det, men vi kom iallafall hem med två påsar chips, riesen och sockerdricka. Det gjorde ju kvällen!




Det här är min bästa Christin <3 Sötast av alla är hon.




Jag hade Christins vantar, mössa, mjukisbyxor och skor. Snygg blir man då!




Och det här ser mysko ut. Jag vet inte.



Idag var vi morgontrötta. Vaknade först när Christin hade ställt om klockan tre gånger. Lite försenade blev vi.

Nu är jag iallafall hemma igen Var så inställd på att jag hade tvättid klockan tolv, men när jag kommer ner med mina grejer hör jag att någon håller på där nere. Blir förbannad för att någon tagit min tid när jag ser på tavlan att det är i morgon jag har tvättid. Imorgon är jag inte hemma. Lyckat.

Idag måste jag städa!

Och Robin är sjuk. Jag tycker synd om honom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0