Ett jävla pendlande med skavsår

Nu är det tidigt på morgonen och jag sitter på balkongen, i fotöljen med datorn i knät och en cigg i handen.
Mamma skulle döda mig om hon såg mig nu! Men hon jobbar, och jag hoppas att hon inte läser det här.

Jag funderar på om jag ska käka upp resterna av min pizza till frukost eller försöka vara lite nyttigare och hitta något annat. Det återstår att se.
Om cirka en och en halv timma ska jag ta tåget till Vara, vänta en timma och sedan åka tillbaka till Lidköping, vara här i fyra timmar och sedan åka tillbaka till Vara. Läsa teori med Kenny i en och en halv timma och sedan åka hem igen.
Jag hatar att åka buss nu för tiden.

Har även otroliga skavsår på mina fötter. Hatar att gå in nya skor. Funderar på hur jag ska klara dagen eftersom jag inte har några andra skor med mig. Smärta!


Nej, nu ska jag duscha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0