Glad påsk!

Jag är så jävla trött.
Eller egentligen är jag inte trött, men jag är död istället. Hela världen snurrar, vet inte exakt vad som händer, eller vad jag gör. Lite som att man är i en bubbla, eller bakom ett glasfönster. Jag vet inte riktigt.
Ingen sömn är som att stiga in i en annan värld.

Men mys var det igår iallafall.
Och idag går jag runt med en påskfjäder i huvudet. En orange. Det klär mig säger Lina. Jag tror hon hatar mig.

Idag vill jag måla ägg. Ska bara få tag på lite färg vart det nu finns, det är frågan alltså.
Ska se om det går att få liv i Niko efter gårdagskvällen, men det är tveksamt. Värt ett försök iallafall.

Nu ska jag sväva vidare och pyssla lite. Om en timma slutar jag.
Tiden går fort när man glömmer vad man gjorde för tio minuter sen.


Glad påsk btw.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0