Inte längre

Nu är jag inte hög längre. Nu är jag låg. Jag är trött och vill sova, men först ska jag duscha iallafall, sen sova.

Jag har strykit kläder också, haha. I morgon ska jag jobba hela dagen och sedan är det match på kvällen, så jag har en timma på mig att duscha, platta håret, sminka mig, fixa alltihopa och sedan hinna ner till Olearys i tid. Då hinner jag antagligen inte hinna stryka mina kläder, och det är illa och behöva gå och se ut som om jag är bakfull redan innan kvällen har börjat. Så därför strykte jag dom idag. Smart är det!

Nu börjar jag må lite dåligt också. Det är bieffekterna av redbullen, man blir alltid typ bakfull av det när man börjar bli trött igen. Så nu är jag bakfull efter att ha varit hög på redbull. Vilken jävla röra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0