Jag har iallafall Loka!

Jag har precis kollat på film, en romantisk drama.
Jag hatar romantisk drama, man känner sig så ensam. Så nu känner jag mig ensam. Sådär kul.



Och så lider jag, jag saknar att ha hund så mycket, så otroligt mycket. Jag har försökt övertala pappa utan framgång, jag har försökt med allt så jag kan flytta hemifrån så jag kan skaffa hund. Anledningen till att jag tar körkort är för att jag ska kunna flytta hemifrån och skaffa hund.
Jag ägnar massor med tid för att komma på en lösning på problemet. Jag har längtat länge, men det är det senaste året jag verkligen har försökt, försökt och försökt. Varje dag.
Ändå har jag inte kommit längre än såhär. Jag har inte kommit längre än var jag var när jag bestämde mig för att jag måste ta tag i saken.

Men jag är otroligt glad att jag har Ida, som är världens underbaraste och låter mig låna hennes hund när jag verkligen lider.

Här är Loka, världens underbaraste lilla hårboll ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0