Jävla knappar

God morgon. god morgon!

Nu är jag sådär skapligt trött också. Vaknade inte försen mobilen, hemtelefonen och väckarklockan ringde samtidig.
Nu ska jag duscha, sedan blir det jobb.

Mitt t funkar inte, så varje gång jag ska skriva ett ord som innehåller de får jag kopiera in t:et så att det blir iallafall läsbart. Samma sak med bokstaven till höger om t, mellan t och u. Den funkar inte heller, men den behöver jag inte använda.
Men irriterande är det! Igår funkade den hur bra som helst ju :(

Nu blir jag förbannad när jag inser att upp- och nerknappen inte funkar heller. Vad är det som är fel?


Kommentarer
Ahonen

Felet är : tjejer ska inte ha egna datorer :)

2009-04-06 @ 20:23:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0