Körkort innan semestern?

Min morgon gick åt helvete.
Jag missade bussen till Vara och fick panik! Ringde i stort sett alla jag kände med körkort, hälften jobbade och hälften var i skolan.
Jag är så jävla glad att jag har världens underbaraste vän, Marcus!



Tack vare honom hann jag iallafall med min körlektion. Det gick bra, jävligt bra.
Sedan mötte jag upp Kenny och käkade hamburgare på Hanssons. Sprang även på Casso och Sanni som jag inte sett på år och dagar! Det var också väldigt trevligt.

Massa teori var det sen, och jag älskar alla minnen jag har ihop med Kenny!
Åkte hem till mamma, käkade pizza och nu sitter jag här.

Är inte trött och har ångest.
Det började igår, jag har levt på pizza, Max, Donken, Sibylla och 3 luckor de senaste veckorna. Inte lagad mat en enda dag. Så jag lovade mig själv att på måndag (idag med andra ord, ny vecka nytt liv) ska jag inte käka snabbmat en enda gång. Så här gick det. Hamburgare med pommes och sedan pizza med pommes. Mjölken jag drack var väl det enda nyttiga under dagen.

Ångest, ångest, ångest.



Och jag ska samla kraft att orka ta tag i saker och ting nu. Jag ska säga upp vad jag inte vill mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0