Zombie

Nu har jag startat min dator igen, den har inte varit i gång på säkert en månad. Välkommen tillbaka.
Anledningen till att vi har startat upp igen är jobb. Arbete på G.

Jag har inte sovit en hel natt på evigheter. I genomsnitt har jag ca 4 timmars sömn per natt, jag överlever tack vare redbull. Idag har jag även kört på hälsokost uppiggnings-shot. Dom smakar en blandning mellan whiskey och hostmedicin. Allt för att orka. Det är inte värt det.

Att vara uppe på nätterna med folk, och att jobba på dagarna funkar inte märker jag. Känner mig så jävla lost.



I morgon ska jag upp tidigt igen, sedan en sen kväll till. Söndagen kommer jag vara okontaktbar förhoppningsvis. Utan telefon, utan mobil, ingen dator, låst dörr och ljudisolering för fönstrena. Dags att sova!


Nu måste jag skynda mig att fixa klart allt, redbullen är slut och då är det kört.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0