Bra dagar är bra dagar

Igår var en bra dag!
Först var det jobb, en bra dag på jobbet och när jag kom hem blev det en resa ut till Gaddesanda med Robin, Kenny och Carro för att bada lite. Lite kallt var det, men det är väl sånt man får leva med såhär en månad utan sol. Efter badet grillade vi en massa korv och bröd med keso och myste en massa. Jag älskar att grilla!

Och som avslutning på kvällen drog jag och Robin en sväng till Backstage för att spela lite. Som bäst låg Robin på 700 +. Som bäst låg jag innan jag ens satte i pengarna i automaten. Jävla skitspel säger jag bara.


Idag har det också varit jobb, snart dags att gå hem och jag är jättekär i Gojbert :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0