Dag 1 & 2 i skolan

Igår var dag ett i skolan. Det finns inget värre än första dagen i skolan! Sån ångest fick jag, jag vill verkligen inte, inte alls, men jag har lovat mig själv att ge mig en sista chans. Jag får se hur länge det håller den här gången.

Efter skolan satt jag och filosoferade liv och kärlek med Johan i solen ett par timmar, det är då man känner att livet är bra! I solen nere på bryggan, en underbar Johan och ett paket cigg.
Det blev även en stund i skogen för att plocka kantareller med Robin och hans mamma, hur mys som helst. Mer skog till mig :)


Idag var det skola igen även om jag var lite sådär halvpepp, men det är väl smällar man får ta, bara en dag kvar innan jag har fått ett godkänt i arbetsmiljö och säkerhet, en 50-poängskurs som man kör i ettan. Känns som att jag ligger lagom i kapp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0