Det återgår alltid till det vanliga

Precis hemkommen.
Pokerkvällen igår var väl sådär lyckad för min del, jag åkte ut först av alla (9 stycken), så jag var väl lite halvroad timmarna efter det. Loka hade det mys och blev bortskämd, men jag antar att det är så det ska vara när man varit borta så länge.

När folken hade dragit sig hemåt såg vi "The Number 23" och sov, inte en helt galen kväll med andra ord!

Nu har jag precis varit och lämnat Loka hos sina rätta ägare och jag får den här tomma känslan från filmer, den känslan när allt återgår till det vanliga efter något ovanligt. Så filmkänsla är det som gäller alltså.
Men jag är lite glad iallafall, för ett dygn med Loka är bästa sättet att ladda batterierna och ingenting kan få mig att bli så glad som hennes illaluktande pussar!
Nu blir det att käka mera Toffifee som jag fick utav Ida, och jag kan verkligen inte minnas att dom var såhär goda! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0