Donken & gymmet

Även om jag försov mig en och en halv timma kom jag iväg till skolan även idag, inte illa! Mitt enda jobb under dagen har varit att tömma hela akvariet, tvätta grus, rengöra filter osv. osv. När allting äntligen var klart, ja då skulle skiten till andra delen av skolan och fyllas upp och fixas igen. Hårt jobb.

Donken med Becca, och sedan ett pass på gymmet som fick mig att nästan avlida. Fast lite skönt är det faktiskt, känner mig redan ganska smal!

Jag är uttråkad men vet att jag måste vara hemma ikväll, hur lite jag än vill. I morgon gäller det att vara uppe klockan fem. Fem på morgonen, det finns inget värre. Eller jo, att det räcker inte att gå upp då; jag måste vara pigg också. Så mycket kan jag njuta av min fredagskväll med andra ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0