Jag tror jag har börjat

Idag har jag varit i skolan, detta är verkligen inte illa. Jag sov hos Robin och vaknade inte försen alldeles försent vilket gjorde att jag blev en och en halv timma sen till skolan, men ändå - jag har gått dit. Jag är faktiskt lite stolt.

Jag hade bestämt mig för att ha en lugn hemmakväll ikväll, och bara göra ingenting. Det senaste känns det som att jag inte haft en lugn stund alls.


Skola igår, det enda som hände var att jag kedjerökte och hade seriöst samtal med min nya lärare i tre timmar, sedan fck jag sluta. Inte helt galet.
Var på gymmet en sväng, körde hem Jens och drog med mig Robin som sällskap när jag skulle lämna bilen i Lidköping. När vi kom hem blev det bowling (jag förlorade med typ 150 poäng...) och sedan film. Mysdag, men shit vad trött jag är.

Nu när jag kom hem insåg jag att hela lägenheten var total-kaos. Jag antar att det blir så när jag bara är hemma för att duscha och hämta/lämna grejer i stort sett. Jag måste tvätta igen, aldrig kul, alltid ont om tid till det. Sedan är det möte också, så min lugna hemmakväll får jag spara till någon annan dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0