Målarfärgshelvete!!

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!!!!!
Fick för mig att måla om min garderob för ett tag sen, men det har inte riktigt blivit av. När jag kom hem från jobbet kände jag att jag inte hade så mycket att göra, så tog tag i den saken. SÄKERT!! Ett par stycken visste om att den här dagen skulle komma, VARFÖR STOPPADE NI MIG INTE?

Nu är halva garderobjäveln målad. Nej, inte ens det. En tredjedel är målad och det har redan gått åt helvete! Jag har färg upp till armbågarna och som om inte det vore nog har jag fått färg i håret! Bara att klippa av det så gott jag kan, och så bokade jag klipptid, men självklart var det proppfullt fram tills på måndag. Jag längtar till måndag!

Och bara för att det ska jävlas så mycket som det bara går, svarar inte min jävla pappa i sin telefon och jag hittar inget ta-bort-målarfärg-medel! Och bara för att jag ska få så mycket ångest som är möjligt - garderobjäveln var snyggare från början.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0