På rymmen

Det här har varit värsta dagen i mitt liv!
Mysdag på jobbet, som vanligt. Äte lunch med Robin, vegetarisk pasta med kantarellsås - lite över det vanliga. En dag på jobbet kunde inte bli så mycket bättre fram tills klockan blir halv sex och Ida ringer, från Danmark och berättar att Loka har sprungit bort i Halvorstorp.

I panik cyklar jag hem, ringer Johan och Sara som hämtar mig och följer med till Halvorstorp för att leta efter hundjäveln som varit borta i cirka fem timmar redan. Allt känns hopplöst - som att leta efter en nål i en höstack. Efter många om och men får jag tag på polisen och med all tur i världen har någon hittat henne, djuret har varit borta i sex timmar.

Nu ligger denna vackra varelsen på mitt golv och sover, jag gissar på att hon är ganska så trött. Jag är sjukt uppe i varv så nu lugnar jag ner mig med en cider och väntar på att Carro och Kenny ska komma och hämta mig så blir det pooooooker ikväll! ;D


För att Johan har räknat med detta;
Jättemycket tack till Johan och Sara som hjälpte till att leta efter dvärgcollien/miniLassien/liten hårig hund!
Bästa!




Kärleken!


Kommentarer
nina

vilken tur :)hihi

2009-08-12 @ 20:44:45
URL: http://nnia.blogg.se/
Ida

Du är det bästa tusen tack!!!

2009-08-13 @ 03:31:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0