Myskväll i ensamheten

Även om jag bara suttit hemma och inte gjort någonting ikväll har det varit en bra kväll.
Jag vann 100 spänn på poker, det är bra grejer.

Hade även en diskussion med Niko och våra personligheter. Mina fördelar är att jag är djurvän, tjötig och glad. Nackdelarna är att jag inte tar för mig så mycket jag egentligen ska göra och att jag är blyg vissa gånger, men jag får väl göra honom en tjänst och bättra på det hela.

Jag har nästföljande fyra helger fullbokade. Göteborg och Djurens Rätt-arbete i helgen, nästa blir det en två-dagars tävling utanför Falköping hos Isabelle - jag är pepp! Helgen därpå är det kräftskiva på fredagen och heldag i Danmark på lördagen, och sista bokade helgen är superkräftskiva i Göteborg. PEPP PEPP PEPP!

Har även fått ett sms från Felizhia (vin-fylle-sms) som går såhär;

Jag trodde att kärlek skulle bli lättare med åldern.
Misslyckandena när jag var yngre skyllde jag på ovana. Jag antog att jag, när jag blev äldre, skulle agera bättre och bli smartare. Jag trodde att killarna skulle bli mognare och mer förstående. Kunde inte haft mer fel.
Det blir värre för varje år. Vi är alla för fega för att älska och för svaga för att våga bli älskade. Vi är för sårbara och stolta för att medge att vi är helt jävla förlorade i någon.
Man avslutar hellre något utan att ha gett allt, när man egentligen borde gjort tvärtom. Hur kan vi alltid anta att vi säkert kommer hitta något bättre när vi inte fattar att det bästa finns framför oss?
Är det möjligt att jag blivit såhär kall och okänslig? Jag har ju älskat en gång. Det borde ju ge mig hopp, men istället tror jag att jag att jag aldrig kommer göra det igen.

Långa grejer blev det! Men så sant som det är sagt.

Även Johan skickade ett mys sms. Det spelar ingen roll hur cool han är, jag vet att det är hans sätt att be om ursäkt.

Ärligt talat Frida. När du tycker att jag är för jävlig, ta det med en nypa salt bara. Egentligen så finns det väldigt få personer som jag tycker så mycket om som dig, bara så du vet. God natt igen och hoppas att du vinner på pokern :) Vet att jag borde skrivit förlåt där uppe någonstans men jag är för cool för sånt ;) :*


Trevlig kväll har det varit, nu ska jag sova så att jag slipper min jävla värk i axlarna och så att jag är pigg och glad på jobbet i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0