Nyttiga pokerkvällar är bra pokerkvällar

Jag, Kenny och Robin var pepp på poker, men fick inte tag på Johan. Skriver på msn, inget svar. 700 samtal, inget svar. Åker hem till honom och bankar på dörren så att det ekar i hela huset, ingen öppnar, åker hem till Sara, kommer inte in genom porten, Robin sjunger "Åh Sara kom ut ikväll, jag väntar i hörnet vid Seven Eleven" tills hennes granne kommer ut på balkongen och gav oss koden in. Dunkade på Saras dörr ett bra tag innan hon öppnar och vi får reda på att vi hittat honom. Johan alltså.


Men nu är jag hemma igen. Vi har varit hos Robin och spelat lite poker och jag vann såklart! Och vi käkade upp galet mycket chips, två gurkor, två kilo morötter, nästan en liter dipp och colan flödade, det kan inte bli annat än en helt fantastisk kväll!



Kommentarer
Ahonen

Du vet frida när ni inte hitta mig direkt SÅ KANSKE ja inte vill bli hittat.. dock blev de ju en toppen kväll som vanligt :)

2009-08-03 @ 05:06:30
FRIDA

Vi visste ju att om du bara vaknade till liv skulle du vilja, och vi hade ju så rätt!

2009-08-03 @ 19:13:15
URL: http://fridaxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0