Myshelg!

Nu är jag vaken och om en halvtimma ska jag åka till Lidköping och klippa mig, det känns lite sådär halvvärt, men ett måste antar jag.

Helgen har varit kanon, verkligen!

Lördagen blev det en heldag på Gaddesanda med Kenny, Siri och Robin - underbart! Det blev hem för en dusch och sedan förfest hos Robin, jag blev full, drog till Olearys, blev ännu fullare - katastrof! Det tog oss två timmar att gå från stan hem till mig, jag har minnesluckor från hela vägen. På krogen började jag bråka med någon kille, vet inte riktigt varför men fick iallafall en öl över mig, såg ut som en dränkt katt.

Men kul hade jag iallafall, sjukt kul!


Dagen efter var dock inte lika kul, bakis så innihelvete faktiskt. Det blev pizza med Robin, Jimmy och Emil, poker, försökte spela bowling men allt var stängt så det blev att köpa godis för ca 130 spänn och en massa film istället. Myskväll!


Jag & Emelie!


Jimmy, Robin, Emelie & jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0