Danmark ♥

Vi började dagen med att gå upp 04,45, tog bussen från Trollhättan till Göteborg 06,13 och var framme någon gång runt 07,45.

Det blev lite frukost och kaffe att starta dagen med.
Tog spårvagnen till båten. När biljetterna skulle beställas var jag så nervös att jag var tvungen att sätta mig ner. Svimfärdig och illamående. Jag är livrädd för att åka båt.


Allt gick iallafall bra, vi spelade bort pengar, Robin blev full och vi kom fram till Danmark.
Gick in på första bästa pub. Ett ställe med danska alkolister som gapade, och vi, så vi drog vidare ganska snart. Hamnade på ett mysigt ställe där vi stannade i stort sett hela dagen.


Robin & Benjamin!



Det blev ett tredje ställe innan vi drog hem, där det var fulla danskar som snackade om att Sverige var en skam för hela norden. Trevligt var det iallafall!

Hoppade på båten hem, käkade underbar mat. Mat är väl alltid underbar när man inte käkat på hela dagen. Quornfiléer, klyftpotatis, någon mysko sås och soltorkade tomater. Gott!

Sedan blev det lite mer alkohol och vi spelade bort lite mer pengar.. 


.. Men kul, det hade vi iallafall!
När vi kom tillbaka till Göteborg vid 23,30, fick vi springa fort för att hinna med bussen hem som gick en kvart senare. Väl hemma hos Robin igen tog det inte många minuter innan jag somnade. Underbar dag iallafall!



♥ ♥ ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0