Det är inte okej längre

Efter att jag har varit superduktig hela morgonen gjorde jag mig i ordning, hämtade Robin och tog en tripp till Torp för att handla julklappar. SÄKERT! Tiden försvann, pengarna försvann men inga julklappar har jag hittat, jag förstår inte hur det är möjligt.

Resterna av hoppet vi hade kvar samlade vi ihop och åkte till Överby istället. Där gick det snäppet bättre och några bitar till är avklarade, men långt ifrån alla. När jag ville lägga mig ner inne på Expert och gråta var det dags att åka hem, vi var båda på ungefär lika bra humör då, men jag är glad att han stod ut så länge och följde med! ♥

OCH OCH OCH! Jag har ett par vantar igen! Och ett par varma också. Jag har aldrig ägt några varma vantar vad jag kan minnas, och jag har aldrig sett det som något nödvändigt (om sanningen ska fram: jag är för snål) att lägga ut pengar på. Tack älskling! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0