Sammanfattning 2009

SAMMANFATTNING ÅR 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Börjar listan med förvirring. Har nog inte gjort så mycket som jag aldrig gjort förut?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-
Jag hade inga detta året heller

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-
Nepp

4. Dog någon som stod dig nära?
Bawer..

5. Vilka länder besökte du?
- En dagstripp till Danmark ju! Sjukt bra var det också!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
-
Ett heltidsjobb, egen lägenhet och en sheltie-valp

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
- 11 mars är ett speciellt datum varje år ♥ Sedan kommer jag antagligen minnas 7 oktober ett bra tag, men kanske inte för alltid. Man vet aldrig.

8. Vad var din största framgång 2009?
- Jag tog körkort ju!

9. Största misstaget?
- Det största misstaget var också den bästa veckan jag kan minnas..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
-
Hade halsfluss typ sex gånger samt influensa och diverse småsaker.

11. Bästa köpet?
- Kan inte minnas att jag köpte något väldigt speciellt faktiskt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Cigg

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-
Robin och Felizhia gör mig alltid riktigt glad ♥ Mitt jobb och arbetskompisar gör mig alltid glad (i stort sett alltid iallafall), min familj kan jag inte vara mindre än lycklig med och lilla Loka gör mig glad av att bara vara söt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Ison & Fille - Jag skrattar idag, påminner mig om hösten, Hoffmaestro - Seize the day och Hoffmaestro - Highway man, kommer alltid påminna mig om den här sommaren. Åh, älska! Haha

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Jag var nog gladare, men jag vet inte. Jag tror det är ganska jämt. Året har varit bra, men som man brukar säga; du blir bortskämd om det alltid går bra för dig. Jag är inte bortskämd.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
-
Som alltid, jag önskar att jag tagit mig mer tid att träffa gamla kompisar, tagit upp kontakten med folk jag inte pratar så mycket med längre, att jag hade varit i skolan lite mer och lagt mer tid på att söka jobb.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-
Rökt mindre, satt mig i mindre jobbiga situationer samt haft huvudet med mig lite oftare. Känns som jag har hyfsat koll på läget.

18. Hur tillbringade du julen?
-
Kvällen före illbringades med pappa, A-L och Jimmy, lite julklappar och lite spel. Julafton hos mormor och morfar med släkten, efter det var det lite julklappsgrejs och mys hos Robin med mamma och Jimmy och vi avslutade allt hos Råttan, hans flickvän och Jonas.

19. Blev du kär under 2009?
-
Jag startade om ♥

20. Hur många one night stands?
-
Ingen

21. Favoritprogram på TV?
-
Simpsons och Family Guy har kört hårt i år

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
-
Vänner har visat sig vara falska jävla svin, men man hatar inte någon man en gång tyckt mycket om..

23. Bästa boken du läste i år?
-
De fyra Twilight-böckerna har jag läst ett antal gånger under året. BÄSTABÄSTABÄSTA!

24. Största musikaliska upptäckten?
-
Hoffmaestro är klart. Amon Amarth och Stephen Lynch är också bra grejer!

25. Något du önskade dig och fick?
- Körkortet och R har jag alltid velat ha, och fått det har jag också gjort

26. Något du önskade dig men inte fick?
-
Ekonomiskt oberoende, ny dator, kamera och mobil (köpte en men tappade bort den efter 10 dagar = räknas inte), ett stort hus, kaniner min sheltie-valp och bil. Dock är det ingenting jag inte satsar på mot nästa år!

27. Årets bästa film?
-
Ten Inch Hero var sjukt bra! New Moon var dock bäst av allt!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
-
Fyllde på en söndag vilket inte är så jävla party. Kvällen innan tillbringade vi med lite tårta och Trollhätte-crusingen med en massa underbara folk och för mycket alkohol. Själva dagen låg jag med Felizhia på gräsmattan (brevid varandra), i solen och käkade en massa grönsaker med dipp samt jordgubbar. Kvällen tillbringades med minigolf och pizza vid kanalen, med Felizhia, Mattias och Rickard. Har jag inte världens bästa vänner?

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-
Mycket småsaker, men jag ska inte klaga. Jag överlever, jag har vad jag behöver för att må bra men är inte mer än människa och det är alltid något som fattas. Typ en Loka-baby. Vilket jävla tjöt om det.

30. Vad fick dig att må bra?
-
VAD? Vänner, Familj,  Robin, djuren, Fidos, Felizhia (räknas inte som vän - hon är mycket mer än så) och hoppningen. Bra grejer är vad det är!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
-
Om Edward Cullen hade vart snygg hade det varit honom, bara för att han får mig att bli typ... kär?

32. Vem saknade du?
-
Många. Mycket förändras, alla stannar inte i den här världen så länge jag vill, saker förändras, människor förändras, saker händer. Alla dom jag förlorat som jag inte vill förlora, dem saknar jag.

33. De bästa nya människorna du träffade?
- Har träffat massa sjukt sköna människor detta året! Dock mest party-folk som jag inte tillbringar så mycket tid med nykter, men det gör inte så mycket, dom är bäst ändå. Typ Jimmyboy, B, Andreas och.. Mitt huvud är tomt. Ni vet att ni är bäst.


Kommentarer
F

<3

2010-01-07 @ 02:26:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0