Great dag med R ♥

Idag har varit en bra dag! Det började med att jag mådde sämre och fick ta en tripp till jourcentralen. Även denna gången visar proverna ingenting men antibiotika får jag med mig hem ändå, jag fattar inte varför för inte ens det hjälper.
Iallafall, direkt efter blir det middag hos Robins mormor och morfar. Jag hade förväntat mig att jag skulle skämmas ihjäl eftersom såna grejer kan vara ganska pinsamma, men det gick faktiskt riktigt bra och mys var det!

En sväng ut till Skogshagen och träffade min mormor och morfar för att hugga en gran att ha nu runt jul. Mormor är fantastisk så fick även med oss ljus, glitter, granfot och lite smågrejer. Morfar är bäst han också, han drar ut oss mitt ut i skogen, hittar en söt liten gran som han sedan fixar till så den blir perfekt! Dock råkade jag bryta av några små grenar men det gör inte så mycket. Vi har iallafall en gran.

Som om inte det här vore nog har jag världens underbaraste Robin också, som jag tycker om så galet mycket! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0