Helgen

Jag har ingen ork till det här.

Fredagen skulle bli en utekväll med Angelica men under förfesten hos R glömde vi bort tiden så det slutade med att vi stannade där.
Vaknade upp lördag morgon efter fyra timmars sömn och skulle vara chafför. Party. Göteborg och sedan Kungälv, mötte upp Felizhia och åkte tillbaka till Trollhättan där vi mötte upp Daniel som vi drog och badade med. Hur mys som helst! Efter badet hade klockan blivit tolv och vi åkte tillbaka till Kungälv för att hämta folken, en sväng till Göteborg och hemma igen halv sex på morgonen. Inte party.

Igår var det kalas hos Linnéa som fyller år i morgon :) Mys!

Och nu ska jag stanna hemma resten av veckan och tycka synd om mig själv. Livet är inte alltid som man vill att det ska vara.


Kommentarer
F

I love you! Ich liebe dich! Jag älskar dig! Jojagog älolsoskokaror dodigog!

2009-12-14 @ 18:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0