Tidsfördriv

Jag vill inte sova själv och medans jag väntar (eller hoppas) på att Robin ska komma hem underhåller jag mig med det här;

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Robin inte ens strejkade när jag föreslog att äta vegetariskt.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov rätt hårt
Vad gjorde du för 15 min sedan: Då satt jag nog och läste lite bloggar
Det sista du sa högt: Hejdå, till folken hos Janne
Det senaste någon sa till dig: Jag kommer om en timma eller nått. (På tal om det har en timma redan gått)
Vad har du druckit idag: Eh, öl
Vad var det senaste du åt: En macka utan varken smör eller pålägg. När det väl finns bröd finns inget annat
Vad var det senaste du köpte: Cigg, snart dags för ett stopp på det där
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu: Galet kallt och lite snö
Godaste glassmaken: Vanilj med chokladbitar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tveksamt
Sover du tungt: Det beror på om jag sover ensam eller inte
Drömmer du mardrömmar: I stort sett varje natt
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar det!
Favoritklädsel: Bekvämt
Favoritlåt just nu: Ison & Fille - Jag skrattar idag
Vad ser du om du tittar till höger: En liten högtalare som sitter på väggen
Vad gör dig glad just nu: Att Robin precis kom hem
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och hungrig men på ganska bra humör
Favoritgodis: Choklad och lakrits, det ända jag kan äta
Kläder just nu: Jeans och linne
Sommarplaner: Ta vara på sommaren till 100 % samt jobba lite
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Näe
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Mina nära, att dom mår bra
Är du kittlig: Herregud
Snarkar du: Ha! Nej!
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Alla små med många ben 
Längtar du mest efter just nu:
Att å sova och äta, att få åka till Liseberg och se lite av julen och så längtar jag tills jag skaffar hund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0