Tycker inte om dig

Jag blir så irriterad när jag tänker på dig
du är lika äcklig som leverpastej
Du är så ful att du liknar ett troll
din kropp är lika rund som en boll
Du är hemskt ful och luktar illa
folk kallar dig 'Joe jättegorilla'
Här på jorden är du meningslös
håll dig till soptippens äckliga bös
Din pojkvän som en gång var så vacker
du har förstört honom din fucker
Tänk att såna som dig får gå lösa på stan
du ser ut som ett efterblivet mongobarn
Jag såg dig på stan, jag minns den gången
du fick mig att önska att det var jag som skrev sången
Hoppas jag slipper se dig igen
tack och lov att du aldrig var min vän

Du är nojjig, ful och näsvis
du ser även ut som en jävla julgris
Inte är du ett dugg het
en upplysning, du är också jävligt fet
Inte konstigt att du ser alla som ett hot
du ser ju förfan ut som ett jävla bowlingklot
En dvärg med ett extra öga är pannan är snyggare än dig,
du pallar inte att din pojkvän hellre hade velat ha mig ;)
Gör nånting åt skiten fort
snälla önska dig ett gymkort!

/ F&F



Kommentarer
LInda

Bästa :D hahahhahahahahhaha

2009-12-11 @ 03:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0