Ullareds-tripp

Liten Ullareds-tripp med Johan, Sara och Linda igår.
En bra dag var det! Och en lång, så jag gör det enkelt för mig;

Vi gick upp klockan fem, åkte hemifrån vid sex. Tre timmars sömn och inte så pigga var vi..


Det blev ett litet stopp på Ikea också, Johan införskaffade sig ett nytt databord.

Det fick inte plats, så vi fick plocka isär allting..




Johan och Sara fick åka trångt.



Så sjukt kul har vi haft det iallafall! På Ikea förklarade hon som jobbade där att kartongen är 100 x 100 cm. Skrattade så jag grät och fick brist på luft när vi hämtade ut det redan betalda databordet i varuutlämningen. Kartongen mätte inte alls 100 x 100 cm.

Fick iallafall med mig två par jeans, två tröjor, två linnen samt lite strumpor hem. Mest blev det ätbara grejer eftersom vi gick omkring hungriga = farligt. Glömde ungefär hälften också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0