Christin, bowling och Max

Igår var en helt underbar dag. För första dagen på länge var jag på riktigt topphumör och gick runt och sjöng och tjatade på Ida om hur vilken bra dag det var. Inte nog med det; först ser jag 012 utanför jobbet, några timmar senare ser jag en till när jag genade genom parkeringshuset. När jag kommer ut från parkeringshuset åker 013 förbi mig, som på beställning! Och när jag gick hem från jobbet såg jag även 014. Det var en bra dag!

Kom hem, tog en dusch, bowlade med Christin, drog till Daniel med han och Emil och kollade på film. Hur mys som helst! Sedan var det Shell, hem och käka ostbågar för att sedan somn 05,30. Jag älskar såna kvällar, speciellt med Christin!


Idag vaknade jag vid 11 av att Christin viskade "Frida, sover du?". Stan och köpte lite presenter, sedan Överby för att käka på Max. Bakom oss i kön stog någon kille från Idol som Christin tydligen hejade på en längre perid. Jag har ingen aning om vem det var dock.
Det var helt sjukt bra rea på Gina Tricot så jag fick med mig bh och två par leggins därifrån. Ett par lila! Det kommer antagligen aldrig att hända att jag har dom på mig.. Även älsklings-hårinpackning och glanstoning. Nu hoppas jag att detta funkar lika mycket som det kostade.

Som om inte detta var nog såg jag 015 på Överbys parkering, och sedan såg jag 016 på väg från bussen hem till mig. Christin är förtvivlad, hon letar fortfarande efter 007 som jag ser nästan varje dag :D

Christin: Frida, hur mycket pengar har du gjort slut på sedan jag kom?
Jag: Strax över 800, jag vet inte riktigt
Christin: Jag har gjort slut på 350 tror jag
Christin igen: Eller vafan, det kan inte stämma. Det måste vart 375.
Internskämt, jag vet. Men älskade <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0