Det går bra nu!

Det är en bra tid nu! Jag berättade här om dagen att jag hade haft sånt jäkla flyt med räkningen ju! Idag skulle jag och Sofia gå och hämta ut mina skor hos skogubben, på vägen dit (från jobbet: ca 1 minuts gångväg) såg jag 017 och blev hur glad som helst! Precis när jag skulle gå in till skogubben insåg jag att jag glömt min lapp på jobbet, och på vägen tillbaka ser jag 018!
Planerar att ringa Lina, för vi vet var 019 står så vi tänkte ta en promenad dit. Men vad sker? Jo, på vägen hem från jobbet tog jag vägen förbi Ida eftersom jag var hundförare. och precis när jag ska gå över övergångstället. DÅ KOMMER 019! Fattar ni vilket flyt detta är?

Och som grädde på moset (haha) ser jag även 026 som Ida letat efter så länge.
Det är en underbar eftermiddag!


Nu har jag tvättid. Klantade mig och lyckades skvätta sköjmedel i ögat, så nu är mitt högra öga helt blodsprängt. Mys.


Misstänker också att jag blivit kärring. Igår brände sig Jimmy på min plattång - då skrek jag att han skulle skölja fingrarna i kallt vatten i fem minuter, och slutade inte tjata försen han gjorde det. Sedan ställde jag mig och strök kläder. Seriöst, jag har aldig strykit kläder i hela mitt liv, varför nu? Sedan har jag även lagat mat, städat och diskat. Morsan?


Btw, min datormus har pajat så jag har väldigt svårt att göra någonting på datorn just nu.. Jag lyckades iallafall komma in hit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0