FLYT VA!?

Jobbig kväll igår, lyckades inte somna om försen klockan var 6 på morgonen.

I morse hann jag bara att vakna innan pappa ringde och sa att han skulle hämta mig om 20 minuter för att vi skulle till Överby. Åkte ut och kikade lite, sedan drog vi till Max och käkade mat.

Sånt jävla flyt har jag också. På väg till Överby såg vi 021 parkerad, och jag blev förbannad för att jag inte hittat 020 än. Men gissa? Vi hittade 020 och pappa fick köra omväg för att vi skulle se 021 och sedan en omväg till för att hitta 022. Så nu! GE MIG 023, TACK!
Även pappa är beroende. Han ska ha 004.

Nu ska jag packa lite till och sedan dra till Ica och köpa hårfärg =)
Imorgon åker jag! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0